Pojďte s námi na prohlídku Centra sdílených služeb.
Kdo jsme? Kdo u nás pracuje? Co děláme?

Pro naše Centrum sdílených služeb pracují ti nejlepší „profíci“ v oblasti domlouvání schůzek firemním reprezentantům. Jedná se nejen o osobní setkání, ale v této době i schůzky „onlajnové“ realizované pomocí nejrůznějších platforem dle prefernecí klienta.

V našem týmu jsou jak ostřílení kolegové, tak i nováčci. Vždy jsme si zakládali na variabilitě týmů a jedinečná osobnost specialisty je pro nás nepostradatelným klíčem k úspěchu. Jedině tak dokážeme kvalitně reagovat na širokou skupinu potenciálních zákazníků.

První dojem je důležitý! Cílem naší práce je otevřít dveře do firem našim obchodním reprezentantům. Všechny aktivity se točí kolem tří klíčových oblastí:

  • Kvantita navolávaných schůzek jako podstatný faktor měření výkonu specialistů
  • Kvalita domluvených schůzek, která udává míru úspěchu našich obchodníků
  • Obrat z realizovaných zakázek jako cílová meta obchodního úspěchu

Následně se o naše zákazníky staráme prostřednictvím klientského centra, kde obchodníci zákazníka kontaktují, ujasní, že je vše v pořádku a detailně představí naše systémy a služby. Každé řešení je šité na míru konkrétním potřebám zákazníka, což vyžaduje vysoké osobní nasazení. Zároveň se nám tato péče vyplácí a můžeme se pochlubit vysokou mírou dlouhodobé spokojenosti a stálostí našich klientů.

 


Každoročně vyhlašujeme soutěž o nejlepší zaměstnance na obou odděleních a ani v roce 2020 tomu nebylo jinak.

Podívejte se prostřednictvím rozhovorů do našeho oddělení a nakoukněte pod pokličku práce v Centru sdílených služeb. A kdo jiný by se měl stát průvodcem společností, než výherci loňského ročníku této soutěže?

 

LENKA
Nejlepší specialista roku Centra sdílených služeb

Jaké jsou tvé první dojmy po vyhlášení výsledků soutěže?
Mám radost, jsem moc spokojená.

Pokud se nepletu, tak se nejedná o tvůj první úspěch, řekneš nám k tomu něco?
Ano není to první výhra, už mi to vyšlo loni i předloni.

Máš nějaký tip nebo fígl, který ti pomáhá k tomu, aby to klaplo?
Použít trochu psychologie. Intuitivně během hovoru vycítit, jak mu je, co řeší, jak mluví a mluvit podobně jako on. Kopírovat styl a rychlost jeho mluvy atd., a pomalu ho dostat na svou stranu. Ale zase zbytečně se nevybavovat jít za svým cílem, – domluvit, co potřebuji.

Měla bys na závěr nějakou radu nebo doporučení, jak se stát úspěšným specialistou CSS?
Mít cíle. Jednodenní, týdenní, měsíční. A hledat cesty, jak toho dosáhnout.

Co jsi vlastně vyhrála a co uděláš s cenou?
Vyhrála jsem poukázky do Alzy, ještě jsem neutratila, plánuju nové kolo.. mají v Alze? ? Dostala jsem hodinky, prý jsem líná, v době, kdy nevím, co dřív, mi píšou psaníčka, že je na čase se trochu pohnout. Hrnek jsem ještě nepoužila, mám to jako stojan na propisky. Dostala jsem ještě víno, které jsem ani neochutnala, omylem jsem ho rozbila.?

 

MARTIN SKŘEHOT
2. místo Specialista centra sdílených služeb

K takovým výsledkům, jako máš ty, je určitě potřeba neskutečné množství energie, kde ji bereš?
To se dá těžko říct, možná tím, že byl  home-office a spal jsem déle, v 7:30 jsem se připojil na poradu, nemusel jsem vstávat do práce, ale jinak nevím, člověk podle mě potřebuje jenom pevné nervy na práci.

Měl bys na závěr nějakou radu nebo doporučení, jak se stát úspěšným specialistou CSS?
Chce to hlavně pevné nervy, jak už jsem říkal, člověk musí mít sebereflexi a musí pracovat celý rok, aby se dostal nahoru.

Jakou cenu jsi vyhrál ty?
Vyhrál jsem hodinky Garmin, které bych si sám nikdy nekoupil. Díky tomu teď vím, že jsem líný a jediný pohyb, který na Home Office mám je toaleta. ? Dále jsem vyhrál poukázky do Alzy v hodnotě 8tis., které jsem ještě nevyužil. Takže se mi na to doma práší, ale určitě to využiju jakmile něco užitečného na Alze najdu. ?

 

EVA PÁCALOVÁ
3. místo Specialista centra sdílených služeb

Jaké jsou tvé první dojmy po vyhlášení výsledků soutěže?
Samozřejmě jsem ráda, že jsem toho místa dosáhla, jsem velice spokojená a těší mě to.

Pokud vím, tak jsi u firmy zaměstnána 15 let, jak se ti loňský rok podařilo opět úspěšně zvládnout?
Na to se nedá jednoduše odpovědět s ohledem na to, co se v loňském roce událo díky COVIDu. Přešli jsme z domluv osobních na on-line schůzky, člověk se musel spoustu nového naučit. Změny není možné ovlivnit. V konečném důsledku si člověk musí říct, že je to stejné – firmy, kontaktní osoby – i to, jak fungují. Je do jednodušší, nemusíme obchodníkovi plánovat dojezd jestli je jedna firma dál nebo blíž, rok proběhl se změnami a museli jsme se toho hodně naučit.

Co říkáš na ceny a už jsi je vyzkoušela?
Vyhrála jsem Gril. Nejdříve jsem se zděsila té ohromné krabice, jak jí dopravím domů. Proč mi nedali něco menšího. Nakonec jsem to zvládla bez problémů, nebyl těžký a také proto, že jsem náhodu měla odvoz. Protože jsem měla koncem ledna narozeniny, tak místo smažených řízků jsme naplánovali zdravější grilované masíčko. Masíčko bylo dobré, obsluhu grilu jsem nechala mladším a raději se postarala o nejmenší. Vše proběhlo v pohodě, původní plán grilovat na balkóně jsme díky zimě odvolali, zvládlo se to i v kuchyni a bez problémů

 



Také oddělení Kontaktního centra jsme odměnili za skvělé výkony v roce 2020.

Neméně důležitou součástí společnosti ATLAS software je oddělení Kontaktního centra. Naše kolegyně a kolegové, kteří na Kontaktním centru pracují, mají pod placem přímý prodej služeb našim stávajícím firemním klientům. Starají se o to, aby náš klient využíval to, co je jeho podnikání ku prospěchu.

MARCEL
Nejlepší obchodník Kontaktního centra

Marceli, nejedná se o tvou první výhru, jakých dalších úspěchů jsi ve firmě dosáhl?
Za těch 6 let co tady pracuji jsem se stal 4x obchodníkem roku Klientského centra.

Jak se lze stát takhle bezesporu úspěšným obchodníkem?
Není žádná univerzální rada. Spousta věcí se dá naučit, ale hlavně tě práce, kterou děláš musí bavit. Pro mne osobně je ještě důležité zázemí a lidé kolem mne – kolegové a náš šéf. S kolegyní Petrou, která skončila jen těsně za mnou se vzájemně povzbuzujeme a přejeme si navzájem. To se pak pracuje dobře a snáz dosahuje dobrých výsledků.

Co říkáš na ceny a už jsi je vyzkoušel?
Dostal jsem kontaktní grill Tefal, diplom a hrníček s mým jménem a oceněním pro každodenní připomenutí úspěchu. Samotný Grill jsem vyzkoušel hned první den, kdy jsem dětem dělal tousty. Žádný jsem doposud doma neměl, takže je to pro mne užitečná cena a využiji ji určitě opakovaně.


Nemusíte mít roky zkušeností, abyste u nás byli úspěšní. Stačí špetka energie a hromada nadšení, všechno ostatní už vás naučíme. Pokud chcete ještě více nahlédnout do naší práce, přijďte se k nám podívat, rádi vám vše ukážeme a popovídáme si s vámi o všem, co vás zajímá.

UCHÁZET SE O POZICI