Jak již někteří víte, srpen je u nás v ATLASE znamením vody, raftů a pádel. Každým rokem totiž vyrážíme na firemní akci do okolí krásného Českého Krumlova, kde si po tři dny a dvě noci vychutnáváme nádhernou přírodu, meandry řeky Vltavy, orosené půllitry vychlazeného zlatého moku, po roce se opět shledáváme se svými brněnskými a pražskými kolegy a společně trávíme čas při večerním pohoštění.

Ani letos tomu nebylo jinak. Ve čtvrtek odpoledne jsme všichni vyrazili na cestu a v podvečer už jsme se společně vítali a zdravili s našimi veselými kolegy v kempu Zlatá Koruna. Nálada byla skvělá, vpovzdálí zněly tóny kytar a hlasitý smích. Dlouhé a nekonečné debaty vedly až k ranním hodinám, kdy už jsme však usoudili, že je čas se ubytovat a jít spát, abychom ráno byli plní sil na již očekáváné rafty.

Druhý den ráno, po báječné snídani, jsme vyrazili na cestu. Autobus nás vyvezl do vesničky s názvem Větřní, což je hlavní nástupní místo, a tak jsme po nachystání všech raftů, barelů a pádel vypluli. Počasí nám vyšlo, slunce nás pálilo do tváří, někteří z nás chtě nechtě skončili ve vodě – buď svépomocí anebo na doporučení kolegů. Nesměly chybět ani zastávky na ledové osvěžení, spojování raftů s dalšími kolegy, hudba, zpěv a obrovská porce humoru. V poledne jsme si vychutnali skvělý oběd a poměrně vyčerpáni se vydali na poslední část cesty směrem domů.

Na raftech jsme se s kolem jedoucími zdravili známým AHOJ! a při průjezdu pod Krumlovským zámkem nezůstal jeden foťák suchý. Zběsile jsme fotili všechny výhledy, které nám Český Krumlov nabízel, včetně sebe, aby těch selfíček nebylo málo. Co bychom pak ukazovali doma…

Když se blížil konec cesty, pádla už posmutněle ležela v prohlubních raftů, občas nejen pádla, ale i my. Znaveni cestou jsme se nechali unášet peřejemi Vltavy až jsme zdárně dopluli do konce.

Energie se nám však rychle vrátila, když jsme si uvědomili, že nás v kempu čeká výborná večeře a večerní zábava s živou hudbou. Jen co jsme se převlékli z mokrých triček, už jsme byli plně připraveni užít si další program s kolegy.

Večer jsme si mohli poslechnout známé hity, zatančit si, dopřát si kapku alkoholu a vynikající raut, který pro nás byl připraven. S blížící se půlnocí se někteří šli projít k řece a hudbu poslouchali z dálky, jiní utekli do chatky pod peřinu a padli vyčerpáním, ostatní se seznamovali s obchodníky nebo kolegyněmi z CSS. Každý si zkrátka našel to své a užil si poslední společný večer po svém.

Za sebe musím říct, že jsem si tento ročník raftů skvěle užila. Cesta tam i zpět byla rychlá a příjemná, plavba na raftu nezapomenutelná a podvečerní zábavy mi pomohly nejen poznat spoustu nových kolegů a kolegyň, ale také jsme si vzájemně předali své zkušenosti, zasmáli jsme se a rozhodně se do Českého Krumlova budeme velmi rádi vracet. Ať už sami nebo společně.